Søk i denne bloggen

søndag 28. april 2013

Bar-til-bar


Kva kan ein gjere i Førde ein fredags-kveld?


Kanskje ville ditt natrulige svar vere: Særs lite. Då skal eg opplyse om at slek forheld det seg eigentleg ikkje. Nød lærer naken kvinne og spinne, og lite arrangerte aktiviteter lærer fortsatt unge mennesker å vere kreative. All honnør til Ingebjørg, som definitivt er den kreative av oss, for å dra oss med på 
Monica var sjølvvalgt mottaker av
stjerner for beste bar-til-bar
antrekk! 
Pikant har etterkvart blitt
ein favoritt-plass i urbane Førde   
det som viste seg å bli månedens høgdepunkt: Bar-til-bar runde i Førde sentrum. Når nokon har fantasi nok til å komme opp med denne enkle og briljante ideen, får det heller våge seg at to av 

desse fem plassene, ikkje blei noko av då den eine var stengt, og den andre mangla essensielle drikke-varer. Men dette gjorde ingenting, for vi var ikkje kjedeligere enn at vi faktisk våga oss på både karaoke, quiz og pikant-gruble. På kvar bar kunne vi tjene "stjerner" hos "stjerne-generalen" for å lage "underhaldning" og eg vil absolutt påstå at eg ikkje hadde problem med å vise kva underholdning er for noko. 

Sjølv om nokre meinte eg drog stjerne-innsamlinga litt langt med sutring (som ikkje fungerte så godt) til smigring (som hadde betre resultat) hadde det ikkje så mykje å sei når halvparten av 
gullstjerne eg samla opp forsvant ein eller annan stad i Førde (så dersom du finn ei lita gullstjerne ein dag, så veit du no kor den kjem fra). Eg mista dessverre enda ein liten bit av iPhonen min, og måtte faktisk ta ein telefon for å klage min nød om dette (no er det meir ødelagte deler av min smekre iphone enn heile).

Det var uansett ein kjekk kveld som enda opp på pikant til slutt! For nokre blei det natt-mat, før folk kom seg heim att. Ingebjørg på verdens tøffaste, vesle sykkel (må sjåast)
Førde sin beste bartender!


Klare for karaoke!


En god latter forlenger livet

Vi prøver heile tida å få fleire hyggelige folk til urbane Førde

To små kaniner 


Mr rabbit


Vinneren av stjerne-konkurransen var en som passa litt betre på
stjernene sine enn meg. Her med æres-premien!
Kvifor liker vi pikant så godt?
Tre glade Pikant-tilbedere

Jubileum var ein sjølvsagt vinner for meg


Quiz it is!

Translate

La vita è bella

About me: